A természet csodálatos. Ön is az! Jöjjön, összehozom Önöket!

Ökotúra blog

Ökotúra blog

Egy mobiltöltő kalandja a túrán

2018. december 27. - Tárnai Csaba

A  hölgy túravendég sok fényképet akart készíteni a túrán a mobiljával. Csodálatos helyre tartottunk, meg is értettem. Első túrája volt, és lemerüllt kütyüjével érkezett a beszállóhelyre. Induláskor rögtön előre is adta a kisbuszban, töltésre.

Tiszteltem érte, hogy kimozdult otthonről, és jelentkezett a túravezetésemre. Ráraktam a mobilját a műszerfalon a mit sem sejtő töltőre. Valószínűleg rosszul, mert útközben egy megállásnál ránéztem és kiderült, hogy nem töltött menet közben. Sőt, a százaléka még csökkent is, 7-ről 6%-ra. Talán kirázta az utazás a csatlakozót, vagy bénán dugtam be, már nem tudom. 

Az utastársak viccelődtek a hölggyel: - A túravezető fordítva kötötte össze a mobilt a kisbusszal. Így a mobil töltötte a kisbuszt(!) nem pedig fordítva. Fontos volt, hogy a kisbusz haladjon velünk, az nem merülhetett le.

(Biztosan előtted van egy szivargyújtóról üzemelő töltő kétféle vége. Azt fordítva bekötni...)

A hölgy fegyelmezetten tudomásul vette a történteket, és csendesen hozzám fordult: 

erdoben_libasorban.JPG

- Túravezető úr, nem szép dolog a fizető túravendég majd' 400 ezer Ft-os mobiljával tölteni a kisbuszt. Kérem azt a töltőt! Majd én rendesen fogom csatlakoztatni, ha pedig a kisbusz emiatt lemerül, tessék másik túravendég kütyüjéről tölteni, vagy a sajátjáról! És feltöltött kisbusszal illik a túrára indulni! Én fényképezni akarok... 

Mire megérkeztünk, a kütyü rendesen feltöltődött. Maga a túra is vidáman lezajlott, a végén pedig egy kéréssel fordultam a csapat többségéhez:

- Kedves vendégeim, a hölgy azt már látta, hogy a töltőt csak egyféleképpen lehet bekötni. Most engem is mentsenek ki a hölgynél, a viccelődésük után. Így kerek! :-)

(A hölgy később is megtisztelt részvételével a túrámon, sőt rendszeres túrázó lett, de ez már egy másik történet) 

A kép csak illusztráció, nem ezen a túrán történt. 

 - topturahu -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eco-tour.blog.hu/api/trackback/id/tr9914516306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása